Niezależne forum dyskusyjne mieszkańców Miasta i Gminy Twardogóra
24 Sierpień 2017, 03:59:34 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: 2008-12-01 - Forum zostało uruchomione!
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Regulamin  (Przeczytany 8306 razy)
Admin
Administrator
Nowy użytkownik
*****
Wiadomości: 2


Zobacz profil
« : 30 Listopad 2008, 13:33:32 »

Regulamin Forum

 1. Rejestrując się na tym Forum akceptujesz w pełni Regulamin, do którego przeczytania zostajesz zobowiązany przed Rejestracją.
 2. Korzystanie z forum jest całkowicie bezpłatne.
 3. Forum jest niezależne i nie podlega żadnym wpływom.
 4. Właściciele serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za szkody wynikłe z korzystania z niniejszego serwisu (np. wykradzeniu hasła/adresu e-mail/loginu przez osoby trzecie, itp.)
 5. Właściciele serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za treść wiadomości.
 6. Wszyscy Użytkownicy są zobligowani do okazywania sobie wzajemnego szacunku, prowadzenia dyskusji na siłę argumentów a nie argumenty siły. Zapewniamy Użytkownikowi wolność słowa, nie naruszającą zarazem wolności pozostałych Użytkowników, jednak obsługa Forum zastrzega sobie prawo edycji, skracania i usuwania treści bez podawania przyczyny.
 7. Wszystkie wypowiedzi są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu, stanowią one ponadto wyraz osobistej wiedzy bądź niewiedzy i poglądów swoich autorów i tak powinny być interpretowane.
 8. Niedozwolone jest publikowanie na forum treści i materiałów niecenzuralnych, wulgarnych, pornograficznych, obrażających, krytykujących czyjeś wyznania religijne lub uznawanych powszechnie za obraźliwe oraz nieetyczne. Dotyczy to wszystkich możliwych form wypowiedzi wprowadzanych na forum przez Użytkownika, tzn. w wiadomościach, pseudonimie, podpisie i innych możliwych formach ekspresyjnych na Forum. Forum jest przeznaczone także dla osób niepełnoletnich (poniej 18 lat) za wyłączeniem specjalnie oznaczonych działów.
 9. Zabrania się posiadania więcej niż jednego konta na Forum.
10. Zabrania się Spamu (wysyłanie masowo jednego posta pod drugim, umyślne dublowanie topiców, itp.)
11. Zabrania się offtopu (pisania postów i topiców zupełnie nie przystających do prowadzonej dyskusji, rodzaju działu, itp.)
12. Zabrania się reklamowania i promocji innych Forów a także wszelkich towarów i usług w miejscach do tego nie przewidzianych. Ostatecznie o usunięciu takich materiałów decyduje Administrator wedle swojej oceny.
13. W celu załatwiania spraw czysto prywatnych z Użytkownikami forum, należy korzystać z mechanizmu PW (prywatnej wiadomości). Zabrania się spamowania poprzez PW. Użytkownik może zgłosić takie zajście obsłudze Forum.
14. Użytkownik rejestrując się na forum wyraża zgodę na otrzymywanie informacji od Administratora Forum na podany przy rejestracji adres e-mail.
15. Rejestracja odbywa się przez stronę serwisu http://www.twardogora.eu, sposób aktywacji konta określa Administrator w stosownej informacji po zakończeniu rejestracji.
16. Wyrejestrowanie/usunięcie z Serwisu odbywa się możliwie niezwłocznie po zgłoszeniu takiej woli przez Użytkownika za pośrednictwem PW (lub inną metodą) do Administratora. Usunięcie konta Użytkownika nie jest równoznaczne z usunięciem jego postów, które od momentu publikacji stają się własnością wspólną innych Użytkowników Forum i Administratora.
17. Emotikonki zaleca się używać adekwatnie do treści postu, dyskusji, itd. Zabrania się pisania postów z jedną tyko emotinkonką, nadużywania ich, itp.
18. Zabrania się umieszczania w serwisie materiałów, których nie jest się autorem, bez podania ich źródła. Zatem przy publikacji zdjęć i jakichkolwiek innych materiałów z innych serwisów, skanów, nagrań audio/video, trzeba pamiętać o przestrzeganiu praw autorskich. W tym celu należy podać jego źródło, ewentualnie odnośnik lub autora.
19. Przy cytowaniu artykułów (np. z Onetu, WP, Interii, itd.) nie zaleca się wklejania jedynie cytowanego fragmentu i źródła pod cytowaną treścią powinna znaleźć się wypowiedź Użytkownika motywująca wykorzystanie tekstu i/lub będąca komentarzem do niej.
20. Linki, które będę odnosiły się do treści nieakceptowanych na Forum będą usuwane oraz mogą się przyczynić do usunięcia konta osoby je umieszczającej.
21. Administrator może stosować ostrzeżenia za naruszenie regulaminu bądź inne nie objęte nim, acz niepożądane zachowania. W przypadku braku efektu wychowawczego Administrator może zbanować konto, zabrać prawo głosu Użytkownikowi, usunąć konto lub zmienić parametry konta.
22. Użytkownikowi przysługuje prawo apelacji od otrzymanych kar i ostrzeżeń, jednak Administrator zastrzega sobie prawo do subiektywnego rozwiązywania i oceniania przewinień Użytkownika.
23. Administrator ma zawsze rację.
24. W utrzymaniu porządku na Forum Administratorowi pomagają Moderatorzy. Administratorzy i Moderatorzy dbają o porządek na Forum, wyrzucają z niego treści niezgodne z Regulaminem i swoim własnym osądem. Stronią jednak od nadużyć, kierują się przede wszystkim obiektywizmem i dobrem całego Forum.
25. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
26. Użytkownicy zostaną poinformowani o ewentualnych zmianach regulaminu na Forum.
« Ostatnia zmiana: 06 Grudzień 2008, 12:35:54 wysłane przez Admin » Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
JPK http://www.domator.net/ Geoff Prentice Skype dotpay Lady Bamford
(c) twardogora.eu 2008-2011